Thursday, July 16, 2009

Tearing up


כשנרשמתי לסדנת יישון וקריעת דפים דרך פורום עיצוב אלבומים בתפוז ידעתי שזו תהיה סדנא מוצלחת אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה.
 
פיית מרציפן קיבלה אותנו בביתה, הדריכה ואירחה בצורה יוצאת מן הכלל. ממש נתנה לנו תחושה טובה ותרמה לנו המון מהידע והנסיון שלה.
 
בתור בת מזל בתולה, סדר זה דבר שמאוד חשוב לי ומנחה אותי בכל הפנים השונים של חיי, בכללם היצירה. הסגנון שלי מאוד מאופק, מאוד מסודר, צבעים אחידים בעיצוב נקי. קשה לי לצאת מהמסגרות שקבעתי לעצמי בתוך הראש.
 
בגלל כל הקיבעון הזה ידעתי שהסדנה הזו תעזור לי להשתחרר ושאני אוכל לצאת עם תוצר שהוא שונה לחלוטין ממה שאני אוכל לעשות לבד. ואכן התוצאות מראות את השוני.
 
אז איך מומין שוברת מסגרות?
1.  קרעתי את הדפים, משהו שלעולם לא הייתי עושה סתם ככה.
2. עבדתי לפי סקיצה - מעולם לא עשיתי את זה אבל נראה לי שמעכשיו זה כן יהפוך לחלק מהכלים שאני משתמשת בהם
3. עבדתי עם הרבה שכבות, וקיבוץ אלמנטים שלא כהרגלי.
4. גם לאחר שהדף היה מוכן מבחינתי שוכנעתי להוסיף עוד צבע (צהוב) ולקבל אותו באהבה.
 
והתוצאה הסופית:
 
 
התמונה הזו צולמה בערב פסח כשהיינו בארה"ב. רותם נראה כזה גבר חתיכי עם החולצה הלבנה המכופתרת. פשוט אהבה טהורה! 
הכותרת של ערב פסח זה מדבקות, פיסת הנייר הקרוע בצד ימין היא של מילון ישן שמצאתי בעת המעבר של אמי לבית חדש ואני משתמשת בו למלא דברים. בחתיכה שהוספתי כאן יש את ההגדרה של פסח.
 
 
היה מואי כיף! תודה לפיית מרציפן המוכשרת על ההדרכה!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.