Monday, June 7, 2010

The pages I didn't want to design


האלבום המעוצב של רותם כולל הצצה לחיים שלו על פני ציר הזמן. אני משתדלת להקדיש דף לפחות לכל חודש מחייו ומתמקדת בציוני דרך חשובים ובחוויות שמעצבות את חייו כמו גם דברים שחשוב לי שהוא יזכור.
את "חויית" מחלת ה- ITP שעברנו עם רותם בספטמבר האחרון הייתי רוצה לשכוח. זו הייתה תקופה קשה ומלחיצה ורמות הלחץ שלי הרקיעו לשחקים שלא לדבר על מאגר הדמעות שהתרוקן לגמרי. בגלל כל זה נמנעתי עד עכשיו מעיצוב הדפים האלה. בכל פעם שהתיישבתי על שולחן העבודה והתכלתי על התמונות, התמלאתי בעצב ובזכרונות רעים ולא הצלחתי להביא את עצמי לעצב. 
כשהוזמנתי לערב יצירה בחברת מספר בנות שאני מכירה מהעולם הוירטואלי החלטתי לנצל את הרגע ולהכריח את עצמי לעצב את העמודים האלה. הגעתי בלי מוזה בכלל ומאד חששתי שאני אאלץ לבלות את הערב בבהייה בחלל ובעבודות של האחרות מסביבי. איכשהו הצלחתי להכריח את עצמי לאמץ את גלגלי החשיבה והמוזה והוצאתי תחת ידיי 2 דפים כמעט שלמים. 
בעמוד הראשון שמתי תמונה שצולמה בזמן האשפוז של רותם והיא כ"כ אופטימית עם רותם ואבא שלו שמרימים את האגודלים לאות "יהיה טוב". הדבקתי בתחתית התמונה את הצמיד מבית החולים.
 
בעמוד השני יש 3 תמונות, אחת שמראה את התסמינים של המחלה על היד של רותם, השנייה תמונת אווירה מבית החולים והשלישית תמונה של רותם ואבא שלו עם בובות ענק שבאו לבקר במחלקה.
 
את כל הסיפור על השתלשלות המחלה כתבתי במסמך וורד והדפסתי על שקף שצירפתי לעמוד.
הכותרת מורכבת מאותיות סול שנקנו בכפר השעשועים (קופסה גדולה עם כמה צבעים של אותיות דפוס וכתב ב- 10 ש"ח).

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.