Sunday, July 25, 2010

Sweet love


יש אהבה קטנה ויש אהבה מתוקה. יש אהבה חזקה ויש אהבה אינסופית. יש כל מיני סוגים של אהבות בעולם. אהבה של הורה לילד שלו היא האהבה הכי מפתיעה שקיימת. שום דבר לא יכול להכין אותך לרגע הזה שאתה מתאהב ביצור קטן וברגע אחד משהו נדלק אצלך בגוף שאומר שתהיה מוכן לעשות הכל עבורו, לוותר על הכל ולתת את כל כולך.
הילד הקטן שלנו הוא ילד שאוהב ולא מפחד להראות את זה. לפעמים הוא ממש כמונו, אוהב כל כך חזק שרוצה לחבק ולמחוץ, רק שלו אין את החוזק לעצור את עצמו כך שלפעמים אנו זוכים להיות אהובים בצורה מעט כואבת.
הצלחתי לתפוס את רותם והבעלול בדיוק ברגע כזה כשרותם מחזיק את הפנים של הבעלול וממש מוחץ אותם. התמונה יצאה מקסימה והקדשתי לה דף באלבום. הדף כרגע ללא כותרת אבל עכשיו כשאני כותבת את הפוסט הכותרת שבחרתי עבורו "כל כך אוהב שזה כואב" נשמעת לי ממש מתאימה.

לעיצוב הדף הפעם השתמשתי בסקיצה. אני משתמשת בסקיצות לעיתים מאוד רחוקות והחלטתי לתת לזה נסיון. קשה לי להגיד איזה ציון אני נותנת לעבודה בצורה כזאת אבל אני אוהבת את התוצאה הסופית. 
הסקיצה לקוחה מהבלוג של גבריאל פולקו, יוצרת שאני מאוד אוהבת ולוקחת ממנה הרבה השראה.

הוידאו של התהליך נמצא הסוף הפוסט. מקווה שתהנו. האיכות הפעם גבוהה יותר והוספתי כיתוביות ומידע על החומרים שהשתמשתי בהם. 










מחר יום האהבה אל תשכחו להזכיר לאנשים החשובים בחייכם כמה שאתם אוהבים אותם.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.