Sunday, September 12, 2010

Moments


וואוו הייתם מאמינים שעבר כמעט חודש מהפוסט האחרון שלי? טוב בהתחשב בכך שהיה חופש גדול עמוס וגדוש פעילוות ואני מתחילה עבודה חדשה בימים אלה נראה לי שמגיעה לי הנחה, לא?
האמת שלא צילמתי וידאו חדש בכלל בגלל תירוץ אחר. בחדר העבודה שלי אין מזגן! תאמינו לי להיכנס לשם בשבועות האחרונים היה פשוט נורא ואיום! עכשיו יש קצת אוויר ואפילו בריזה קלה בשעות הערב אז צילמתי וידאו חדש!
העמוד עוצב מדפים של אקו פארק מהליין הראשון שלהם שנקרא sweet summertime. הדפים שמחים וצבעוניים והשתלבו לי ממש טוב דווקא עם התמונה שמשקפת רצינות ופיתחתי אותה בשחור לבן.

הכותרת מורכבת מאותיות של קסם שימושי שעליהן שמתי דבק ננצנצים שקוף. התוצאה מדליקה! מומלץ ביותר! מעל הכותרת גירדתי בורדר של רבאונים בצורת כדורים פורחים. חבילת הרבאונים היא של חברת קייזר קרפט ונקראת up up away ונרכשה ב- mypunch.

בפינה השמאלית העליונה של הדף הדבקתי מדבקה גדולה של כדור פורח והחתמתי סוגריים בדיו שחור.

בדף הזה ניסיתי משהו חדש. החתמתי צורה מסולסלת בדיו שקוף ואז לפי הצורה הדבקתי אבנים שחורות. התוצאה מאוד סיפקה אותי.  ממש קישוטי פרימה לעניים :-)))


למטה הדבקתי מדבקת בורדר פרחים של ליין הנייר וגירדתי משפט מחבילת הרבאונים של הכדורים הפורחים.

ולסיום סיומת, הוידאו! האיכות הפעם יצאה הרבההה יותר טובה!


שתהיה לכולנו שנה טובה ומלאה בחידושים ומתנות ושהשנה הזאת תזכר בתור השנה שהחזרנו את גלעד שליט הביתה!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.