Sunday, April 25, 2010

Wedding brag book


אף פעם לא הכנתי מיני אלבום. זהו, הוצאתי את זה החוצה. עכשיו לנשום עמוק ולהרגע.
המיני אלבומים שמסתובבים ברשת ומעוצבים ע"י כל האושיות של עולם הסקראפ גורמים לי לפעמים להחסיר פעימה. איזה עושר, איזה צבעוניות, איזה בלאגן מסודר! אני לא יכולה להביא את עצמי לעצב ככה ולכן נמנעתי עד היום מהכנת מיני אלבום, פשוט כי ידעתי שהתוצאה לא תעמוד בסטנדרטים.
מודה, אין לי מושג מה גרם לי ללכת על זה ובכל זאת להכין את המיני אלבום. יכול להיות שזה פרץ המוזה שתקף אותי בזמן שהכנתי את קפסולת הזמן, או אולי התמונות המשגעות מהחתונה. אבל ברגע של טירוף, יום לפני שגיסתי ובעלה הטרי טסו בחזרה לארה"ב החלטתי שאני לא נותנת לה לנסוע בלי מיני אלבום עם תמונות שהיא תוכל להכניס לתיק ולהשוויץ עד שיגיע אלבום החתונה הגדול.
 
החלטתי להשתמש לקישוט בעיקר ברבאונים ובלי קישוטים עם הרבה נפח כדי שהאלבום לא יהיה עבה מדי מאחר הוא יתמקם בקביעות בתיק ויעבור הרבה ידיים. הבסיס של האלבום נקנה בשנה שעברה בארה"ב בחנות של הכל בדולר! כן כן מה ששמעתן.  הכריכה הייתה מעוצבת כבר כמו שניתן לראות, עובדה שחסכה לי הרבה זמן.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא בטוח שזה"כוס התה שלי" אבל כנראה שסדנא מסודרת תעזור לעניין... אני עוד חושבת על זה.
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment.